Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΟΙ ΚΟΥΡΔΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΟ !!

 


ΠΗΓΗ :  ΑΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ

“Ο καιρός μας έριξε το ελικόπτερο” δήλωσε ο Τούρκος Υπ.Αμ. Χ.Ακάρ !! ΜΕ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΟ Α/Δ Bingöl ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΟ Ε/Π ;;

Το Ε/Π είχε απογειωθεί την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021 στις 13:55 (τοπική ώρα) από την επαρχία Bingöl

Οι Κούρδοι σκότωσαν τον Στρατηγό Osman Erbas, φανατικό ισλαμιστή, υπεύθυνο της νίκης των Αζέρων στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ

el.armradio.am/2021/03/05

Καίριο κτύπημα επέφεραν οι Κούρδοι στην τουρκική στρατιωτική μηχανή καθώς σκότωσαν τον Στρατηγό Osman Erbas, φανατικό ισλαμιστή, υπεύθυνο της νίκης των Αζέρων στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, και όχι μόνο.

Εκτός από τον Osman Erbas σκοτώθηκε ένας Συνταγματάρχης, ένας Ταγματάρχης και τρεις Λοχαγοί, εκ των οποίων οι δύο χειριστές. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την λίστα.

Υπενθυμίζουμε πως το ελικόπτερο AS532UL Cougar του Τουρκικού Στρατού συνετρίβη σε ορεινή περιοχή του Tatvan με αποτέλεσμα 10 νεκρούς και 3 τραυματίες. Το Ε/Π είχε απογειωθεί στις 13:55 (τοπική ώρα) από την επαρχία Bingöl και κατέπεσε στις 14:25 από αδιευκρίνιστη μέχρι στιγμής αιτία.

Το κτύπημα φαίνεται πως ήταν πολύ μελετημένο.

Ο Τούρκος Αντιστράτηγος που σκοτώθηκε, δεν ήταν κάποιος τυχαίος. Ο Osman Erbash είχε καθοριστική συμμετοχή στη νίκη του Αζερμπαϊτζάν στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ.

Πληροφορίες αναφέρουν πως ήταν αυτός που οργάνωσε την επίθεση των Αζέρων και συντόνιζε και την δράση των τουρκικών UAV Bayraktar TB2.

Το γεγονός αυτό ίσως εξηγεί και τον θρήνο που επικρατεί στις τουρκικές ΕΔ και στα ΜΜΕ των γειτόνων.

Ο Erbaş, είχε προαχθεί σε Ταξίαρχος το 2008 και υπηρέτησε ως Επιθεωρητής του υπουργείου Άμυνας το 2008-2010. Το 2010-2012 διετέλεσε Διοικητής Ταξιαρχίας.

Υποστήριξη πλήρως την ανάπτυξη των UAV. Ως Διοικητής της 1ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας το 2010 εισήγαγε την χρήση των UAV στον τουρκικό Στρατό και στις επιχειρήσεις κατά των Κούρδων.

Ηταν αυτός που διεύθυνε και κατεύθυνε τους πόρους στα ερευνητικά προγράμματα για την ανάπτυξη των Bayraktar TB2 και των υπόλοιπων τύπων UAV.

Έδωσε τεράστια ώθηση στην τουρκική Αμυντική Βιομηχανία και στα SİHA και UAVs .

Το 2012-2015 διετέλεσε επικεφαλής του Τμήματος Πληροφοριών των τουρκικών χερσαίων δυνάμεων και Διοικητής της 6ης Μηχανοκίνητης Μεραρχίας το 2015-2016

Ηταν φανατικός ισλαμιστής και στάθηκε στο πλευρό του Ερντογάν τη νύχτα της απόπειρας πραξικοπήματος. στις 15 Ιουλίου 2016.

Οπως αναφέρουν τουρκικές πηγές “πολέμησε σκληρά την FETO και έδινε διαταγές στους Διοικητές του.

“Ο καιρός μας έριξε το ελικόπτερο”
Ο υπουργός Άμυνας της Τουρκίας, Χ.Ακάρ ανέφερε πως 11 στρατιώτες έγιναν μάρτυρες, 2 τραυματίστηκαν και συνέχισε λέγοντας:

“Η νοσηλεία των ασθενών μας στο νοσοκομείο συνεχίζεται. Η κατάσταση τους είναι καλή. Με βάση τις πρώτες πληροφορίες και δηλώσεις αυτοπτών μαρτύρων, εκτιμάται πως το ατύχημα προκλήθηκε λόγω των ξαφνικά μεταβαλλόμενων δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Αμέσως δόθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες στην ομάδα διερεύνησης του ατυχήματος. Οι έρευνες θα αρχίσουν σήμερα.

Η ακριβής αιτία αυτού του επώδυνου συμβάντος θα εντοπιστεί ως αποτέλεσμα λεπτομερούς έρευνας”.

Ένα περίεργο πράγμα. Οι Τούρκοι ποτέ δεν παραδέχονται απώλειες από τους Κούρδους. Και αυτόπτες μάρτυρες είπαν το ακριβώς αντίθετο. Ακούγονταν πυρά και εκρήξεις στην περιοχή του ελικοπτέρου.

…………………………………………

ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ AS 332 Super Puma ΠΟΥ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΤΟ 1990 ΣΕ AS 532 Cougar ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ !!!

[ …Αυτή τη στιγμή, όπως δείχνουν τα πράγματα, μόνο τα ελικόπτερα έρευνας και διάσωσης Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας από ελληνικής πλευράς μπορούν να συμμετέχουν σε αποστολές για τη σωτηρία των επιβατών από το «Norman Atlantic». ( απόσπασμα δημοσιεύματος https://newpost.gr/post/410010/mono-ta-super-puma-mporoyn-na-epixeirhsoyn-den-yparxoyn-elikoptera-pantos-kairoy )

Δυστυχώς τα ολοκαίνουργια  ΝΗ-90 του Στρατού Ξηράς αν και είναι νέας τεχνολογικής γενιάς δεν μπορούν να επιχειρήσουν σε περιοχή που πνέουν  άνεμοι που φτάνουν τα 9 μποφόρ. Μπορεί να απαγορευτεί να πετάξουν και με λιγότερα μποφόρ όταν συνηγορούν και άλλοι λόγοι όπως έντονη βροχόπτωση και χαλάζι.

Το ίδιο ισχύει και για τα μεταγωγικά ελικόπτερα Chinook που μπορεί να είναι κατασκευασμένα για εμπόλεμες επιχειρήσεις αλλά δεν μπορούν να πετάξουν με ασφάλεια όταν οι άνεμοι και εδώ είναι μεγαλύτεροι των εννέα μποφόρ.  

Τα ελικόπτερα ΑΒ-205 της Πολεμικής Αεροπορίας που έχουν διατεθεί, μεταξύ άλλων, απαγορεύει ο κατασκευαστής τους να επιχειρούν όταν πνέουν άνεμοι με ταχύτητα μεγαλύτερη  των 30 κόμβων ή με ριπαίο  άνεμο μεγαλύτερο των 15 κόμβων.

Tο ελικόπτερο που επιχειρεί από ελληνικής πλευράς, μέχρι στιγμής, είναι το Super Puma  και αυτό με τους χειριστές του να το πετούν στα όριά του ]

…………..

[ …Το AS 332 Super Puma, το οποίο αποτελεί μεγενθυμένη έκδοση που προοριζόταν να αντικαταστήσει το SA 330 Puma, πέταξε πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 1978. Χρησιμοποιούσε κινητήρες Turbomeca Makila 1A1 ενώ είχε συνθετικές έλικες κύριου στροφείου, βελτιωμένο σύστημα προσγείωσης και τροποποιημένο κάθετο σταθερό. ( απόσπασμα από wikipedia.org/wiki/Eurocopter_AS_532 )

Το 1990 όλα τα στρατιωτικά Super Puma μετονομάστηκαν από AS 332 σε AS 532 Cougar προκειμένου να διαχωρίζονται οι πολιτικές από τις στρατιωτικές εκδόσεις

AS 532 UL/AL

Το AS 532 UL/AL είναι επιμηκυμένη έκδοση του Cougar και χρησιμοποιεί δύο κινητήρες Turbomeca Makila 1A1. Έχει πλήρωμα δύο ατόμων και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 25 στρατιώτες ή 6 τραυματίες σε φορεία και 10 επιβάτες. Όπως και οι άλλες εκδόσεις του Cougar το AS 532 UL/AL μπορεί να μεταφέρει 4.5 τόνους φορτίου.

Στο AS 532 UL (utility version, μτφ: έκδοση γενικής χρήσης) μπορεί να τοποθετηθεί το σύστημα επιτήρησης πεδίου μάχης Horizon.

Το AS 532 AL (armed version, μτφ: οπλισμένη έκδοση) μπορεί να φέρει ποικιλία οπλισμού, συμπεριλαμβανομένων πυροβόλων των 20 mm, εκτοξευτές ρουκετών των 68 mm και πλευρικά πυροβόλα. ]

……………………………………………………………………………………………….







 ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

Main navigation

ΑΚ

                                                   FACEBOOK



Δεν υπάρχουν σχόλια